.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شارژ بازیکنان نساجی پیش از دیدار فینال
استاندار مازندران پاداش بازیکنان نساجی مازندران برای رسیدن به فینال را به آنان پرداخت کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد پاداش ۳۰۰ میلیونی بازیکنان نساجی برای پیروزی در بازی نیمه نهایی برابر مس کرمان که از سوی استاندار مازندران به آنان وعده داده شده بود، به بازیکنان این تیم پرداخت شد.

بر اساس این گزارش استاندار مازندران از دیروز در تهران پیگیر موضوع حضور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی بود و با برگزاری جلسات مستقل با استاندار تهران و دریافت نظر مثبت رئیس شورای تامین استان و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، نظر این شورا و مقامات مسئول را برای برگزاری مسابقه فینال جام حذفی کشور با حضور تماشاگر جلب کرد.

با تغییر مصوبه شورای تامین؛ هواداران پرشور نساجی می‌توانند در بازی فینال تیم شان را در برابر آلومینیوم اراک همراهی کنند.
در پی رایزنی‌های حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران همچنین مقرر شد این بازی با حضور تماشاگران با بیش از ظرفیت اعلام شده برگزار گردد.

استاندار مازندران از حمایت‌های حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تحقق این مهم تقدیر نمود و از همه مازندرانی‌ها خواست تا بهر طریق ممکن تیم محبوب شان را برای قهرمانی در فینال جام حذفی حمایت و همراهی کنند.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران نساجی به ورزشگاه آزادی تدارک دیده شده است و بحث افطاری این هواداران نیز از سوی اداره کل صمت در دستور کار است

تیم‌های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارشنبه در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

تا ساعاتی دیگر سامانه بلیت‌فروشی باز خواهد شد و سهم اولیه هواداران نساجی در حال حاضر ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شده است.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.